Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2024, 16:54 door karma4

Door MathFox: Ik zie meer in de moeilijke oplossing, het gepruts in de ICT aanpakken. De oorzaken van de bugs aanpakken, aansprakelijkheid bij leveranciers leggen, etc. .... . De menselijke oorzaken: "neat, plausible, wrong". Het is de keuze bij het management om voor goedkope aanschaf te gaan dat snel werkt. Wat mis je? kwaliteit. Hippocrates lijkt van een Bulgaars bedrijf te zijn welke ook support in security doet. Epic en Chipsoft hebben de nederlandse markt, meer veeleisend met vele regeltjes. Als je met een platform bezig gaat zeg de verkoper dat alles bij de levering in zit. Komt het op de operationele uitvoering aan dan is het gangbare wat ontbreekt: segmentatie, privileged geïsoleerde service account een betrouwbaar security model etc. Zet er remote ondersteuning op die van buiten overal bij moeten kunnen en het is wachten totdat het fout gaat.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha