Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-02-2024, 13:15 door Anoniem

Hier een heel simpel idee. Breng het gezag terug bij de conducteurs. Ze hebben helemaal niet meer verantwoordelijkheden nodig ze moeten simpel weg de mogelijkheid krijgen tot het verantwoordelijk stellen van de overtreders. Nu zie je ze wel 15 minuten hangen bij een zwartrijder vragen naar gegevens waar uiteraard geen woord uitkomt of ze doen alsof ze het niet begrijpen terwijll ze ervoor als een scheeuwlelijk wel half uur in het engels of nederlands konden lullen door de telefoon. Geef reizigers twee keer de kans een vervoerbewijs te tonen. Eerste keer vraag je het vriendelijk tweede keer waarschuw je dat als ze weigeren direct nog een kaartje moeten kopen met een boete bedrag van 50 euro erbovenop. Blijven ze weigeren dan machtiging tot uitschrijven van boete van 4050 euro en overdragen aan politie met verbod tot reizen voor 1 jaar. Dat bedrag is gelijk aan het overtreden van een stations verbod bij NS en dat tikken ze af voor elke keer dat ze ongeoorloofd ergens zich bevinden. Dat geldt investeer je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha