Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-02-2024, 17:42 door Anoniem

- De man ontvangt een sms-bericht van een 06-nummer dat zogenaamd van ABN Amro afkomstig - hij belt daarop het nummer - De oplichter komt te weten dat de man zelf bij Rabobank bankiert en geeft hem twee verhalen die hij moet vertellen als hij door ABN Amro of Rabobank wordt gebeld. - laat de oplichter weten dat iemand langskomt op de pinpassen van de man en zijn vrouw op te halen. - De man geeft aan de oplichter de pincodes van beide passen door. - Rond 14.30 - 15.00 uur die dag komt iemand de passen ophalen. - Een half uur later ontvangt de man en sms-bericht van Rabobank dat zijn paslimiet is verhoogd. - De man reageert niet op het bericht. - Een uur na het sms-bericht belt de man zelf Rabobank, omdat zijn betaalrekening is geblokkeerd. etc etc etc Uiteindelijk moet de politie persoonlijk langskomen voordat het kwartje valt. Wanneer voel je een keer nattigheid? Ga je twijfelen en zelf controle-acties ondernemen? We hebben hier allemaal al een keer dit soort berichten doorgespit en ontleed. En ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha