Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-02-2024, 22:16 door Anoniem

Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ:Het lijkt of slechtbetaalde (en durf ik dit te zeggen: jongere?) individuele medewerkers geen enkele verantwoordelijkheid meer ervaren voor de resultaten die het systeem geacht wordt voor een klant of een burger op te leveren. Steeds vaker lijken zulke medewerkers ook te denken dat als de "output" van een digitaal systeem correct is in relatie tot de "input", dit ook zou betekenen dat het resultaat van de service acceptabel is - wat dus vaak niet zo is. Als ik dan op het slechte resultaat wijs, pareren zij dit met het antwoord: "Ja, maar het digitale systeem doet wel wat het moet doen." Alsof dat zou betekenen dat er ook een goede service zou zijn geleverd. M.J. Maar kun je dat die mensen zelf kwalijk nemen? Zij zijn vaak ook maar een radertje in het ook voor hen vaak ondoorzichtig proces/systeem. In sommige gevallen ook nog eens uitbesteed aan derden. M.a.w.: ze doen maar een kunstje. Ze staan mensen te woord, via een script of a.d.h.v. een index met standaard ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha