Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-02-2024, 11:41 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Anoniem op 17-02-2024 om 22:16 uur: Maar kun je dat die mensen zelf kwalijk nemen? Zij zijn vaak ook maar een radertje in het ook voor hen vaak ondoorzichtig proces/systeem. In sommige gevallen ook nog eens uitbesteed aan derden. M.a.w.: ze doen maar een kunstje. Ze staan mensen te woord, via een script of a.d.h.v. een index met standaard antwoorden, Wijkt het probleem daar van af, dan slaan ze dicht. (Denk maar aan een KPN helpdesk als schrijnend voorbeeld) En vaak worden ze afgerekend op het te lang bezig zijn met een individuele klant. Dan worden ze als traag gezien. Hiermee wil ik het niet goed praten, maar als je al iemand de schuld wilt geven, dan is het de leiding van de organisatie die die "besparingen" doorgevoerd heeft, en daarbij kwaliteit uit het oog heeft verloren. Wacht maar tot AI-bots massaal ingezet gaan worden als eerste lijn. Dan ga je pas echt huilen. Scripted antwoorden, zonder enig inlevingsgevoel. En contact met levende personen zal dan steeds schaarser worden. Want die kosten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha