Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-02-2024, 12:24 door Anoniem

Door SecuritySpecialistHospitality: Klopt wat je zegt, Maar ik vond nu wel eens tijd om ergens te melden dat Booking.com zeker wel op de hoogte moet zijn geweest van de problemen aangezien er mails rond gaan vanuit Booking.com waarin wordt gevraagd om inloggegevens te valideren. Dus niet misschien de juiste topic maar ergens mag het bekend zijn. Hieronder het antwoord van een manager van booking.com die ik in de mail heb ontvangen op 22-11-2023 --- Oh wauw. Netjes dat deze eruit is gepikt, want deze lijkt extreem op onze partner communicatie die er recentelijk uit is gegaan. Het e-mail adres is inderdaad onjuist. Dank voor het flaggen, --- En het onderwerp is Security en Scam Nogmaals, Het probleem ligt niet bij Booking.com, maar bij het extranet wat gebruikt wordt door hun partners. Booking.com maakt gebruik van de Cloudservice van AmazonWS. Als je een zoekslag maakt op de dns toevoeging partnerS.booking.com dan zul je zien dat je van AWS terugkrijgt dat partners.booking.com geen bestaan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha