Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-02-2024, 13:45 door Anoniem

Zoals gewoonlijk weer de standaard reacties dat banken zo slecht zijn. Maar niemand die reageert op het volgende: De klant belt de bank en vraagt waarom haar rekening is geblokkeerd. Ze laat daarbij weten dat ze de bijschrijvingen zelf heeft gedaan. Op basis van het gesprek besluit ING de bankrekening niet vrij te geven, omdat de bank twijfels heeft over oplichting van de klant door middel van spoofing. Een uur later belt de klant ING opnieuw met het verzoek waarom haar rekening nog niet is gedeblokkeerd. Tijdens dat telefoongesprek heeft de bank de klant laten weten dat er mogelijk sprake is van oplichting en legt uit wat spoofing inhoudt. Wederom vraagt ING of daarvan geen sprake is. De klant laat daarop weten dat daar bij haar geen sprake van is. Hoeveel meer kun je nog van een bank verwachten? Wat extra hadden ze nog kunnen doen? Is er volgens jullie dan geen enkele grens waarbij een bank niet hoeft te vergoeden? Als je dat echt wil..., dat er geen enkele situatie meer is waarbij een bank niet hoeft ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha