Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-02-2024, 13:43 door Anoniem

Wat betreft de pakketbezorging verwachten klanten volgens Verhagen steeds vaker een digitaal alternatief voor de traditionele dienstverlening en willen ook meer zeggenschap over de bezorging, zoals het wijzigen van pakketbezorging naar een andere bezorglocatie en -moment of het voorbereiden van retourzendingen.[ Ik heb een keer mijn pakketje willen laten afgeven bij een PostNL servicepunt, moet je die postnl app op je smartphone zetten en een account aanmaken. Ik heb echt het idee dat hier in Nederland geen echte bestuurders meer zijn, alleen van die typetjes die zichzelf goed vinden en iedereen moet maa gaan, ik heb mijn account bij PostNL allang geleden verwijderd en die App, echt niet. Maar het is ook moeilijk om goede bestuurders te komen in deze tijd. En wat ze hier boven zegt is weer de zoveelste onzin van dit soort mensen, hiermee geeft ze aan dat ze ongeschikt is voor mij.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha