Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-02-2024, 13:11 door Anoniem

Door Anoniem: ja je gelooft het niet, tegenwoordig is elke geautomatiseerde beslissing of systeem AI. (not) Wtb de Wifi verbinding, mogelijk was die andere persoon al eens eerder met dat KPN network verbonden geweest, en werd nu automatisch weer verbinding gemaakt. Ik ben wars van al die marketing campagnes en ik gebruik dan wel onze Bonus kaart (anders gezeur thuis ;), van mijn echtgenote leer ik dat de AH behoorlijk geraffineerd te werk gaat met Bonus en Premium Bonus aanbiedingen (misschien is er nog wel veel meer, geen idee) en hoeveel we wel niet besparen door juist gebruik te maken van al die aanbiedingen. Hiervoor word je dan wel geanalyseerd natuurlijk... en bij de zelfscankassa eruit gepikt als iets buiten de verwachting om hebt gekocht... Ik heb een vijf jaar geleden anders meegemaakt, ik stond buiten de supermarkt en KPN fon drong zich via schermmelding op om verbinding te maken met AH's netwerk, maar dat was natuurlijk in Amsterdam, en daar is AH smart dat heeft te maken met bestuurlsijke ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha