Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-03-2024, 11:30 door Anoniem

Veel van de partijen die met Amerikaanse clouddiensten werken zeggen dit te doen omdat uitbesteden goedkoper en makkelijker is. Infoworld meldde onlangs dat een kwart van de organisaties in het VK al minstens de helft van wat ze in de cloud hadden ondergebracht weer naar eigen infrastructuur hebben verplaatst. De redenen waren dat de cloud duur is, niet aan de verwachtingen voldoet en beveiliging. https://www.infoworld.com/article/3712861/why-companies-are-leaving-the-cloud.html Daarnaast ontbreken goede Europese alternatieven. Zo hebben ook KPN, Odido en internetknooppunt NL-IX hun mail bij Microsoft ondergebracht. Sinds wanneer weten bedrijven die zelf internetproviders zijn niet meer hoe ze een e-mailinfrastructuur moeten onderhouden? KPN en Odido moeten niet klagen dat er geen Europese alternatieven zijn, ze moeten zich diep schamen dat ze niet zelf aanbieders van die alternatieven zijn. Maar misschien dat management dat denkt dat zijn enige doel het maximaliseren van aandeelhouderswaarde en het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha