Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-03-2024, 13:10 door Anoniem

Belt een bedrijf je op met verificatie zaken dan vraag je de persoon zijn naam afdeling of personeelsnummer en zegt dat je zelf terug belt. Is dat niet mogelijk dan beindig je het gesprek en doet er niks meer mee. Je zet nooit een gesprek voort van een inkomend gesprek waar informatie moet worden gevalideerd je belt altijd zelf terug. Gaat het vervolgens mis met het nummer dat altijd al je contact is geweest dan zijn hun aansprakelijk wegens een MITM maar als je zelf het gesprek voortzet terwijl het mogelijk gespoofed is tja dan trek je vaak aan het korste eind. Voor mail geldt je klikt nooit op links je gaat naar de bedrijfs site toe als je een login hebt je logt daar in en kijkt naar enige bericht. Voor brieven geldt het zelfde je logt zelf in op de bedrijfs site en nooit via de link gespecificeerd in enige brief behalve de eerste welkomst brief. Voor personen aan de deur vraag legitimatie bel het bedrijf en laat ze pas binnen na valideren van de afspraak als je die afspraak niet zelf had gemaakt. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha