Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-03-2024, 20:17 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Nee Jetbrains jullie hebben gefaald en een ander bedrijf heeft dat haarfijn nu gepubliceerd. ... Het idee van gecoordineerde disclosure is dat beide kanten tegelijk laten weten wat ze gaan doen. Jetbrains heeft dat niet gedaan en Rapid7 kreeg via de media wind ervan niet via Jetbrains. Rapid7 zag dat als einde van de tijdsonderhandeling en heeft alles gepubliceerd. Of je nu vindt Rapid7 gelijk heeft of niet, ze hebben in ieder geval de (eind)gebruikers opgezadeld met de problemen, en dat is wel echt erg fout van Rapid7. Dat is aan de onderhouder van de service niet aan Rapid7. Hadden ze geluisterd en gecommuniceerd was er niks aan de hand geweest. Waren er waarschijnlijk veel coulantere release times gegeven. Rapid7 staat er niet bekend om bedrijven onder de bus te gooien zolang ze geen details verbergen ik heb meerdere disclosures gezien waar om verlenging was gevraagd voor release datum en ook gegeven. Maar Jetbrains helaas nu dus wel. Jetbrains vergeet 1 cruciaal ding. Geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha