Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-03-2024, 09:20 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Voordat je ons aan het werk zet om dingen uit te zoeken: wat heb je zelf al gedaan om te proberen daarachter te komen? Wat leverde dat op? Zelf weleens contact opgenomen met de klantenservice van postnl? Nee, dat heb ik nooit nodig gehad. Ik heb wel met een simpele zoekopdracht de privacyverklaring van PostNL gevonden, in een soort FAQ-formaat, waarin de vraag naar bewaartermijnen wel staat maar niet concreet wordt beantwoord. Onderin die verklaring wordt niet alleen verwezen naar de klantenservice maar ook naar hun functionaris gegevensbescherming (FG), compleet met e-mailadres, met de uitnodiging om daar bij onduidelijkheden vragen aan te stellen. Ik denk dat het me minder dan vijf minuten na het lezen van de vraag van de topicstarter gekost heeft om zo ver te komen. Voordat anderen het uitzoekwerk voor de topicstarter gaan doen zou het aardig zijn of die meldt hoe ver die zelf was gekomen, of die ook op het idee is gekomen om die simpele zoekopdracht te lanceren, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha