Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-03-2024, 12:22 door Anoniem

Door Anoniem: Door majortom: Zo zie je maar weer dat je voor belangrijke zaken geen cloud diensten wil gebruiken. Als het de provider niet uitkomt wordt rucksichtloos de stekker eruit getrokken, of voorwaarden aangepast, of prijs verhoogd. En een opzegtermijn vanuit Odido van slechts 2 weken is ook absurd kort: je zult als klant nu net maar op vakantie zijn. Het is vorig jaar al aangekondigd, dus heb je zitten slapen? Ik zit wel bij Odido en nee niemand heeft zitten slapen. Het eerste bericht is namelijk midden in de zomervakantie 2023 verstuurd, toen de meesten ergens rond de middellandse zee zaten. Daarna een half jaar stil en pas de laatste maanden is er 2x een mail en 1x een brief verstuurd. Odido stopt met de mailservice maar vraagt wel in elke mail om mijn nieuwe email adres.voor de nota's en aanbiedingen. Die aanbiedingen mogen ze van mij houden want dit is geen blijk van service. Voor de nota's zoeken ze maar een andere manier, een provider die je de USA-cloud instuurt kan niet serieus worden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha