Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-03-2024, 21:53 door Anoniem

Door Anoniem: Uit de vorige uitspraak: "ICS laat in zijn reactie weten dat de klant de betaling van 1880 euro heeft goedgekeurd, wat ook uit een verstrekte uitdraai blijkt. "De enkele stelling van de consument dat hij in de app een betaling van een bedrag van 1,85 euro aan DHL, en niet een bedrag van 1.880 euro aan [begunstigde], heeft goedgekeurd is onvoldoende om te twijfelen aan de juistheid van de door ICS overgelegde uitdraai", aldus het Kifid." De uitdraai van ICS is niet bewijs meer nu een tweede klant slachoffer is van de exacte truuk. Klant ziet het goed en geeft akkoord voor 1, 85 maar in de achtergrond kan er dus een ander bedrag gecommuniceerd worden. Nee, de klant ziet het niet goed. Dat staat ook vermeld in de gelinkte pdf. Zie pagina 3: “(…) Nadat u op de link heeft geklikt uit de valse SMS, is u een scherm getoond met het bedrag van € 1,85 waarna u deze diende te voldoen met uw Creditcard. Vervolgens heeft u de betaling digitaal moeten bevestigen. Tijdens het digitaal bevestigen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha