Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-03-2024, 21:50 door Anoniem

Gewoon een postbus 51 spotje over maken. Het is buitengewoon ongeloofwaardig dat een bank een motief heeft om je te helpen. Het bedrijfsdoel is om zichzelf te helpen. Daarnaast misschien ook een mediavoorlichter van de Nederlandsche bank dat om dat heilig recht de Nederlandsche Bank, als toezichthouder, ook geen poot heeft om op te staan om echte betrokkenheid bij klanten van banken af te kunnen dwingen. De AP heeft het dan nog makkelijk. Die kan gewoon boetes opleggen. Als je door een helpdesk van een bank wordt benaderd is het gewoon het verstandigst er niet op in te gaan. Het motief ontbreekt immers om niemand anders te helpen dan zichzelf. Wat dat betreft kun je net zo goed gekatvangerd en geidentiteitsgefraudeerd worden. Want om je nou door links gepakt wordt of door rechts, poen kwijt is poen kwijt. Dat begon al toen je het zelf bij ze kwam brengen. Als de Nederlandsche Toezichthouder op het bankwezen dat gewoon in een eenvoudig televisie spotje zou uitleggen, dan zouden er al een stuk minder ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha