Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-04-2024, 12:15 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Update - gegevens niet-"officieel" maar waarschijnlijk wel verwijderd, verwerkersovereenkomsten twee maanden lang niet toegestuurd Nadat ik op 29 maart een herinneringsbericht aan mijn huisarts had gestuurd (zie hierboven, 29-03-2024 om 11:27 uur), kreeg ik nog diezelfde dag een reactie. Daarin gaf de huisarts aan: -- dat het samenwerkingsverband waaraan de huisartsenpraktijk deelneemt, op 1 maart jl. aan de huisarts had laten weten dat mijn gegevens door Topicus zijn verwijderd (over AWS is nog geen duidelijkheid); en dat de huisarts nog wachtte op een "officiële bevestiging" van Topicus zelf. Naar aanleiding van mijn bevestigingsbericht had de huisarts daar nogmaals om gevraagd. -- dat de huisarts had gewacht met mij de tekst van de verwerkersovereenkomst(en) toe te sturen, omdat de huisarts dit "in 1 mail" had willen doen samen met bevestiging van de verwijdering van mijn gegevens; -- "Vandaar de stilte. Ik had u mee moeten nemen in mijn wachten." Het werd Pasen (31 maart-1 april) en het duurde even ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha