Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-04-2024, 13:29 door Anoniem

Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Twee voorbeeldjes van onserieusheid. Dat een gemeente zes jaar na inwerkingtreding van de AVG nog dit soort onzin produceert, illustreert hoe weinig serieus overheden hun eigen wetten en regels nemen. Is dit dan in het geheel niet voorgelegd aan een PO of een FG van de gemeente? Waarom dan niet? Ik belde en werd toen door de menselijke medewerker wel heel vriendelijk geholpen. Ik kon de afspraak alsnog telefonisch inplannen. Maar dan ben ik als burger wel alweer een half uur kwijt als gevolg van een website die het zogenaamd voor burgers "makkelijker" en eenvoudiger" zou maken. M.J. Vroeger, toen kon het fijn zijn alle afspraken online te maken, en geen (on)menselijke medewerker te hoeven spreken. Zelfs bij de overheid wordt er tevredenheidsonderzoek gedaan onder de werknemers, ik weet niet vanaf welke schaal. Geheel anoniem natuurlijk, volgens henzelf. Veel werknemers hebben geen behoefte deze in te vullen ivm de jaarlijkse functioneringsgesprekken met H&R. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha