Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-04-2024, 22:15 door Anoniem

Nadeel van die webforms is soms groter dan gewoon een losse e-mail zenden: - soms slaan ze de informatie op in de database van de website en daar blijft die informatie dan plakken. - of je krijgt meteen een nieuwsbriefabonnement. Voordeel is wel: - ze vragen alle informatie die ze nodig hebben om je goed te helpen (je wordt dus sneller geholpen) - ze kunnen als je een attachment mag sturen goede scanning op verwerking uitvoeren (e-mail is minder geschikt voor bijlagen) - je weet zeker dat jouw bericht aankomt bij degene die je bedoelt (https certificaat) en dat er geen MitM is (bij e-mail weet je dat minder zeker), mits natuurlijk ze hun webforms goed op orde hebben. Ik zou slechts vragen: maak op elke webform pagina ook een link aan die gewoon kan mailen, met daarin de velden benoemd die je wilt dat je klant invult. Werkt stuk beter als je een alternatief hebt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha