Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-04-2024, 10:23 door Briolet

Door Anoniem: Klanten van Vitens weten heus zelf wel hoe zij heten - en waar zij wonen - persoonlijke mail maakt het wel makkelijker phishing (geachte klant) te herkennen. En op zich weet ik wel graag over welke aansluiting het gaat (vakantiehuisje of thuis). Dus deze twee zijn wel handig. ;). Dat is ook mijn mening. Door het persoonlijk te maken heb je meer vertrouwen dat het geen phishing is. Ik vind ook dat zowel de naam als het meternummer in de mail moet staan. Ik moet ook voor meerdere locaties een meterstand doorgeven, maar contractadres is steeds mijn huisadres. Voor mij persoonlijk is de afzender het meest belangrijk. Als daar staat "From: Waterbedrijf Vitens <noreply@mail.vitens.nl>",, kijk ik in de header en als de dkim handtekening door onze mailserver goedgekeurd is, weet ik dat de afzender over de private key van vitens beschikt. (Of dat er een cname vanuit virens gemaakt is naar de mailverzender). "Onder" www.vitens.nl/meterstand zit óók bovengenoemde link (die begint met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha