Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-04-2024, 09:13 door Henri Koppen

Disclaimer: Ik schrijf altijd onder eigen naam en niet anoniem. Ik heb geen rol bij de inhoud van het scenario of het oefenen daarvan, wel aan het faciliteren ervan. Een deel van de vragen zijn niet aan mij om te beantwoorden, maar hier is wat ik zie. Als je een groep mensen bij elkaar brengt om het hebben over een een crisis situatie en ziet wat daarbij komt kijken is dit al een aanzet om kritisch te kijken wat er in het eigen bedrijf beschikbaar is. Jij reageert als een expert terwijl de deelnemers dit niet zijn. Ook als een crisis zich ontvouwt schakel je als het goed is zo snel mogelijk experts in. Maar zoals we bij diverse voorbeelden uit de praktijk zien, heeft niet elke organisatie dit op een rijtje. Ook zie je dat bij een crisis soms belangrijke stappen vergeten worden, dit scenario is een prima startpunt voor veel organisaties om bewust te worden dat er wat mist, welke onderdelen een crisis bevat en dat daar veel bij komt kijken. Je hebt het over allemaal normen, maar veel medewerkers in een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha