Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-04-2024, 04:11 door Anoniem

Pukkel, ik zie je niet ingaan op de eerste reactie, en als ik (zonder zelf een Huawei of dat mailprogramma te hebben) nadenk over wat er aan de hand kan zijn is dat wel waarvan ik me afvraag of dat de verklaring kan zijn. Zo te zien heeft Huawei mail een eigen spamfilter: https://consumer.huawei.com/nl/support/content/nl-nl15768969/ Als je een spamfilter lokaal op je smartphone zelf hebt draaien betekent dat dat e-mails die gefilterd worden eerst binnenkomen op je smartphone en daarna pas gefilterd worden. Afhankelijk van hoe Huawei dat geïmplementeerd heeft kan dat mogelijk betekenen dat je e-mails soms nog heel even te zien krijgt voordat ze weggefilterd worden. Op de pagina waarnaar ik gelinkt heb staat hoe je geblokkeerde berichten kan herstellen, afzenders aan een vertrouwde lijst kan toevoegen en blokkeringsregels die het filter gemaakt heeft weer kan verwijderen. Kan je daar het bericht terugvinden dat verdween? Zo ja, dan is het ingebouwde spamfilter van Huawei de verklaring en doe je er goed aan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha