Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-04-2024, 22:42 door Anoniem

Zie subject. Van nu.nl: Sinds deze week kun je bij iDEAL een persoonlijk profiel instellen. Daarmee sla je jouw adresgegevens op zodat die, als je in een webwinkel kiest voor 'Snel bestellen', automatisch worden ingevuld. Dat scheelt een hoop tijd bij het online shoppen, denkt Currence, het bedrijf achter iDEAL. Want als klant hoef je niet meer overal apart je informatie in te vullen. En doordat de gegevens alleen bij iDEAL staan, is dat volgens de makers ook veiliger dan bij verschillende webwinkels. Maar hoe werkt dit dan? Ze claimen dat je NAW maar op 1 plaats staat. Iemand met een webshop hier die weet hoe je dan klantdata ziet? Want als die klantdata vanaf Ideal naar de webshop wordt gestuurd, en die verdwijnt daar in de database, is het een overbodige functie...en dan is de bizarre claim (lijkt me technisch incorrect) van nu.nl disinformatie. Ben wel benieuwd hoe consumenten met deze nieuwe iDeal functie dan pakketjes gaan krijgen als de webshops geen NAW gegevens meer kunnen vastleggen....

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha