Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-04-2024, 11:33 door Anoniem

Klinkt leuk, maar de meeste logfiles worden nu al niet goed bekeken, en meer informatie betekend ook meer werk om alles te analyseren. Nog afgezien, als het niet werkt, je moet gaan troubleshooten. easy to use, zou ik het niet willen noemen, want is is juist complexe techniek, waar je veel kennis en kunde moet hebben, van zowel AppArmor maar ook technische inhoudelijke kennis van je applicaties. Het is mooie techniek, maar complex. - log file analyse doe je automatiseren en automatische acties laten volgen : SIEM - wel leuk dat je de trouble shoot optie nog hebt. bij 'alternatieven' kun je de vendor vragen en dan overtuigen en dan betalen en dan weer controleren etc. etc. etc. 'nee voor die hardware hebben we geen driver [meer]' => dure hardware weg. denk aan hele dure MRI apparaten bijv. en bekende de illusie van een 'contract' dat je in de praktijk niet 'enforcen' kan zonder dure recht zaken. - voor jouw te complex?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha