Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-04-2024, 12:43 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Anoniem: Vroeger kon er nog wel eens excuses en een bosje bloemen voor het slachtoffer af. Nu is alles de schuld van de klant en "wij doen het nooit verkeerd, toch?". U bent het product en dus nou verder niet zeuren alstublieft. (...) Nederland is al een gepasseerd station, helaas. #laufer Inmiddels heb ik per briefpost een "reactie" van Post.nl op mijn klacht ontvangen, in de vorm van een kaartje. Op de voorkant van het kaartje staan enkele oranje tulpen afgebeeld, en een duim en wijsvinger die een ballpoint vasthouden. De ballpoint heeft zojuist met vulpen het woord "Sorry!" op een bruin kadertje geschreven. Schuin daaronder staat in een oranje omlijnd, wit kadertje de volgende tekst: "We hebben een kaartje voor je... Omdat we sorry willen zeggen" Op de achterkant van het kaartje staat in geautomatiseerd-pseudo-handgeschreven letters de volgende tekst: Beste [M.J.] , Onze excuses voor dat de bezorger dit gedrag heeft vertoond tijdens de levering. Hiervoor stuur ik je een tegoedbon toe. Door ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha