Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Gefeliciteerd Bunq je gaat nu een stormlading aan negatieve reacties krijgen van mensen die niet eens Bunq klant zijn is mijn vermoeden. Hoe stupide als bedrijf moet je wel niet zijn dat het een goed idee is om kritische reacties te beinvloeden. Niemand neemt ze serieus als ze out of this world zijn de aandachtspan van gemiddelde lezer is ook niet meer dan tot de volgende swipe qua kattenplaatjes spreekwoordelijk gezegd. Controversies echter oh boy daar kom je niet zomaar van af daar zijn lezers gek op. Kan niet wachten op de fake reactie waarin het beleid zogenaamd verkeerd begrepen zou zijn door de medewerkers in kwestie en dat het nooit de intentie was en jada jada. En als er nog enige hersencellen in het management daar zitten stuur de manager klantenservice en enige teamlead even op een basis cursus succesvolle klacht afwikkeling. Mijn lokale friet tent is nog beter met klacht afwikkelingen en verzeker je die hebbn nog nooit customer support training gehad.
Beschrijf je klacht (Optioneel):