Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-12-2024, 12:25 door Anoniem

Gratis mini-cursus klantenservice. Wat we hier zelf binnenkrijgen soms is bij de wilde spinnen af, soms. Email zonder subject, één regel, niks van aanhef of groetjes en zo. Terwijl je net aan je eerste koffie zit. Meestal ook liegen, wanneer ze hun geld terug krijgen terwijl we niks ontvangen hebben. Weten ze zelf dondersgoed. Wat wij dan doen is alles netjes uitzoeken. Netjes uitleggen, met aanhef en vriendelijke groeten. Ook en zeker bij kutopmerkingen. En dan meestal ook nog een kadootje erbij. Terugkatten en jijbakken is het domste wat je kunt doen. Of moeten willen bellen. Wat we daarmee kopen is vertrouwen. Een week of een maand later komen zulke mensen terug en dan lukt betalen ook. Met liefde en vertrouwen. Daarom groeien we ook. En dan doen we nog niet eens bankdiensten zoals bunq. Daar ligt dat helemaal gevoelig. Zelf heb ik wel eens gekeken naar bunq om eventueel een rekening te openen, maar instinctief dacht ik al, ik denk dat ik dat beter niet doe. Een bank die zich gedraagt alsof je voor ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha