Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dit lijkt meer op een "classic case" van gebrek aan responsible gedrag van Caturegli. Anderen verwijten maken met verdraaing van de werkelijkheid en details over het eigen verwijtbaar gedrag weg laten. Caturegli weet volgens Krebs al ruim 3 maanden dat Mastercard naar een domein verwijst wat een ander kan claimen. Maar in plaats van het probleem zo snel mogelijk proberen te verhelpen koos Caturegli er voor om liever 3 maanden langer te wachten en 300 dollar uit te geven aan het domein. Bewijzen dat dit allemaal belangrijker is dan het probleem verhelpen doet Caturegli niet. Er is al meerdere keren door anderen op de risico's gewezen, ook met praktijkvoorbeelden. En ook het tonen dat het met dit domein al een keer fout lijkt te zijn gegaan was maanden geleden al in korte tijd aan te tonen. Carturegli laat volgens Krebs wel meer eigen gebreken weg. Er zijn volgens Krebs niet meer pogingen gedaan om Mastercard te informeren dan waarop Mastercard binnen een paar uur reageerde. Carturegli klaagt dat Mastercard ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):