Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-02-2025, 12:27 door Anoniem

Arnoud hint alleen op strafrechtelijke aansprakelijkheid. Echter, de contractuele verplichting met de ISP legt de verantwoording om zich aan _die_ eisen te houden puur bij degene op wiens naam de aansluiting staat. De gebruikelijke voorwaarden zijn dat er vanaf een aansluiting geen 'abuse' mag komen - spam/junkmail, DDoS , phishing etc etc. Gewoonlijk zal de ISP zo'n aansluiting in quarantaine zetten totdat "het probleem" is opgelost . Maar in extreme gevallen heeft de ISP dus het recht een aansluiting op te zeggen. Of het nu de contractnemer zelf was, diens kinderen , de kat op het toetsenbord, of de buren maakt daarvoor niet uit . Vaak (of soms ?) staat er ook in de voorwaarden dat de aansluiting niet gedeeld mag worden. Dat is niet zo goed controleerbaar, maar als de klant bij een abuse verhaal komt met "maar dat ben ik niet, dat is de buurman die ik mijn password gegeven heb" is dat ook een manier om betrapt te worden. poster 10:36 benoemt terecht dat als het een serieuze justitie zaak wordt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha