Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-03-2025, 16:16 door Anoniem

Door Anoniem: Op dit punt vraag ik me af tot in hoe verre je een bank kan weg-automatiseren. Want fysiek geld gaat inmiddels via pinautomaat en stortlocaties dat door een aparte organisatie word geregeld. Geld tussen banken is inmiddels ook allemaal gewoon nummertjes in een spreadsheet geworden. En pinpassen worden ook minder, dit gaat tegenwoordig via je Telefoon, overboeken gaat via de website. Zou het mogelijk zijn om een 100% online bank te hebben die niet eens een fysieke locatie heeft? Nee, denk ik. Zonder klant-kantoor : kan prima. Zie Bunq ofzo. Zonder iets van een kantoor : denk het niet. Je hebt directie, (CEO, CFO) , mensen van audit/compliance/legal developers, systeembeheer , helpdesk - ik weet niet of je die ook allemaal kunt laten thuiswerken. En zou je zo'n bank in je eentje kunnen draaien? (Op een zolderkamertje met de servers in de meterkast. ;) ITer denkt weer eens dat servers runnen het enige is wat er als werk gedaan moet worden ? Zelfs met een miniem aantal klanten heb je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha