Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door JustMe2020: Door Anoniem: Door Anoniem: Correctie: Klanten van Bunq betaalden slachtoffers van phishing vorig jaar 10 miljoen euro. Ik denk niet dat meneer/mevrouw de directeur het uit eigen zak gaat betalen, het is belangrijk om te kijken op wie die financiele last uiteindelijk terechtkomt, en dat zal zonder twijfel worden doorberekend aan de klanten van Bunq. Gewoon uit de bonussen en salarissen van de ITers daar halen, want die coden de controles die 'zo simpel' zijn. ITers bepalen niet het beleid, dat doet de business. De implementatie van "beleid : detecteer foute transacties" ligt bij IT . Maar ik schop gewoon graag de bal van de lieden die alles bij "de directeur persoonlijk " leggen even terug , vooral omdat ITers stronteigenwijs zijn en vinden dat ze alles beter weten , zoals precies weten hoe makkelijk ieder gevalletje dat langskomt voorkomen had kunnen worden. Dan mag daar natuurlijk ook concrete verantwoordelijkheid bij liggen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):