Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Wanneer je de app verwijdert, zijn inderdaad meteen óók de medische gegevens (op je telefoon) weg. Onderaan de privacy-verklaring (PDF, https://www.medxpert.app/wp-content/uploads/2023/05/Privacyverklaring.pdf staat: Wij raden u aan om van uw medische gegevens een back-up te maken. Waarom, hoe doe je dat, is deze versleuteld, met welke sleutel, en hoe zet je die back-up weer terug? Ik kon het nergens vinden. Uit https://medxpert.app/veelgestelde-vragen/, onder "Downloaden, een account maken en inloggen": Ik ben mijn wachtwoord vergeten / wijzigen Open de app en tik in het startscherm op “wachtwoord vergeten” vul daarna je e-mailadres in en tik op de groene balk. Je krijgt dan een e-mail met een verificatiecode. Vul die code in en maak een nieuw wachtwoord, dan kun je snel weer bij jouw gegevens. Als gegevens op de telefoon versleuteld zijn, is die sleutel dus niet afgeleid van het wachtwoord. Uit https://medxpert.app/veelgestelde-vragen/, onder "Problemen met de app": Ik krijg een ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):