Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Jouw medische gegevens worden niet gewist bij het verwijderen van de app; Lijkt me ook. Dus op één of andere manier zijn deze gegevens eventueel nog in de telefoon aanwezig. Jouw medische gegevens worden ergens anders vandaan opgehaald als je de app herinstalleert. Kan..., maar hoeft niet zo te zijn. Want je gaf zonet aan dat de medische gegevens niet worden gewist. Dus waarom zou je reeds aanwezige dossiers dan weer helemaal van elders ophalen? Als ik "Ofwel" schrijf en jij dat weglaat, verdraai je mijn woorden. Ik herhaal de passage daarom nog maar eens, uit https://medxpert.app/veelgestelde-vragen/, onder "Problemen met de app": Ik krijg een database foutmelding Als je de melding “database fout” krijgt op een nieuwe telefoon dan is de “sleutel” niet overgenomen bij het overzetten van je gegevens. Dit is eenvoudig op te lossen door de app te verwijderen en opnieuw te downloaden uit de AppStore of PlayStore. Je kunt gewoon inloggen met je e-mailadres en wachtwoord en jouw ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):