Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik herhaal de passage daarom nog maar eens, uit https://medxpert.app/veelgestelde-vragen/, onder "Problemen met de app": Ik krijg een database foutmelding Als je de melding “database fout” krijgt op een nieuwe telefoon dan is de “sleutel” niet overgenomen bij het overzetten van je gegevens. Dit is eenvoudig op te lossen door de app te verwijderen en opnieuw te downloaden uit de AppStore of PlayStore. Je kunt gewoon inloggen met je e-mailadres en wachtwoord en jouw gegevens weer zien in de app. Ofwel: • Jouw medische gegevens worden niet gewist bij het verwijderen van de app; • Jouw medische gegevens worden ergens anders vandaan opgehaald als je de app herinstalleert. In elk geval staat mijn claim, zelf bij deze "app-only" PGO, dat het verwijderen van de app niet lijdt tot het verwijderen van de gegevens, nog gewoon overeind. Maar eh Erik... je doet ook niet erg je best om jezelf onderuit te halen?... Want kijk, het is ook mij niet onmiddellijk geheel duidelijk wat door MedXpert precies ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):