Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-04-2025, 09:24 door dingetje

Altijd grappig, die blik van een cassière bij de AH wanneer je zegt dat je graag 33% te veel betaalt (omgekeerde van de 25% 'korting'). Redenen om niet naar de AH te gaan verschillen wel per filiaal, maar vaak geldt: - weinig echt gezonde en verse producten - veel te hoge prijzen, vooral tijdens Corona (!) - weinig kassa's, alleen zelfscan na een bepaald tijdstip - onbehoorlijke klanten met hun 'pardon!!' als ze meer dan 1 sec op je moeten wachten terwijl jij ook maar je boodschappen staat te doen - enorm domme reclame in de winkel, bv. veel kopen 'omdat het december is' - enorm debiele mascotte (volgevreten hamster is waar ze klanten mee associeren) - nog meer stomme reclame op hun bezorgbusjes, soms door mij verbasterd tot: "haal jij de boodschappen, dan maken wij de kinderen"

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha