Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Contant betalen vond ik tot de invoering van de euro handig. Blind voelde ik in mijn portemonnaie wat een cent, stuiver, dubbeltje, kwartje, gulden en rijksdaalder was. Nu niet meer. Zelfs nu, bijna vijfentwintig jaar na invoering van de euro heb ik die handigheid niet opgebouwd. Altijd moet ik kijken wat ik in mijn vingers heb qua euro muntgeld. Erg lastig, het stoort mij al jaren zo mateloos dat ik daarom in wel 19 van de 20 keer (dus vaker dan 9 van de 10 keer) met pin betaal. Het nut van een digitale euro zie ik afgezet naar mijn persoonlijke noden helemaal niet. Transacties, waaronder aankopen op Internet voldoe ik via mijn betaalrekening m.b.v. een scanner in 2FA. Er is sprake van een afschaffing van iDeal dat plaats gaat maken voor een Europese versie. Als dat rompslomp gaat veroorzaken ga ik terug naar bankoverschrijvingen bij het voldoen van aankoopbedragen. Geen Internetwinkel die daar bezwaar tegen zal hebben want alles draait per slot van rekening om het behoud van de klant.
Beschrijf je klacht (Optioneel):