Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-05-2025, 08:03 door Anoniem

Door Anoniem: Privacy slaat door. Niet privacy slaat door, maar de "beveiliging" en geheimhouding van organisaties. Dat is waar het hier over gaat en dat is iets volledig anders dan de privacy van natuurlijke personen. Compliance kan ook de andere kant op . Het zou ook mogelijk moeten zijn in te stellen dat niet compatible bent als je geen scherm opname kan maken. Di kan ook nodig zijn voor het uitwerken van van verslagen (al dan niet) door AI. Dan zou je natuurlijke personen willen dwingen om hun apparaten minder te beveiligen. Dat zou een slechte zaak zijn. Je kan tegenwoordig geen bedrijf meer bellen zonder dat je in moet stemmen dat alle gesprekken worden opgenomen. Niet onterecht. Wel onterecht. Want de natuurlijke persoon (klant) die belt, krijgt geen kopie van die opname en wordt door het bedrijf of de overheidsinstelling dus bij voorbaat op informatieachterstand gezet, mocht er later een meningsverschil ontstaan. Want niet alle klanten hebben zelf opname-apparatuur, en dat mag van een klant ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha