Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Erik van Straten: Met de toenemende spanningen in de wereld is het m.i. verstandig als organisaties, met (potentieel) internationale contacten, alle beleidsmaatregelen nog eens nalopen op actualiteit en volledigheid.(..) Zelf schreef ik zojuist een stuk over een Japans hotel dat een Israëlische gast een verklaring liet ondertekenen (https://infosec.exchange/@ErikvanStraten/114500085979258247) waarna dat hotel discriminatie werd verweten (ik neig ernaar om dat, in dit geval, terecht te noemen). Ik vind het zelf te ver gaan om als hoteleigenaar je gasten te confronteren met de (buitenlandse) politiek van het land waarvan de gast de nationaliteit draagt en hem/ haar te vragen om daar een standpunt over in te nemen, wat dan door de gastheer beoordeeld wordt op "juistheid". Ik weet niet of in Nederland hoteleigenaren al instructies hebben gekregen om hun gasten een of andere verklaring te laten ondertekenen, maar ik zou het een zeer slechte zaak vinden als een Nederlandse regering dat überhaupt zou eisen. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):