Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-05-2025, 21:11 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Erik van Straten: Voice cloning (..)Ook *jij* bent onbetrouwbaar! Helaas bestaat dat probleem óók voor degene waar jij vervolgens contact mee opneemt (bijv. jouw bank of een familielid): ook die ander weet niet zeker dat jij bent wie je zegt dat je bent.(..) Voice cloning is m.i. irrelevant voor banken omdat zij de stem van de klant niet kennen resp. in hun bezit hebben. Ik bankier op de oude manier met overschrijvingskaarten en ik bel de bank als ik iets ongebruikelijks wil met mijn bankrekening (incasso storneren, betaallimiet verhogen e.d.). De bank is niet in het bezit van mijn telefoonnummer. Om te kunnen verifiëren of ik degene ben die ik voorgeef te zijn, namelijk degene op wiens naam de bankrekening staat, moet ik altijd een waslijst aan identificerende kenmerken opnoemen voordat de bank iets met mijn (telefonische) verzoek doet. "Dit gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden" Heb je dat ooit gehoord als naar een bedrijf (wat banken ook zijn) belde, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha