Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 15:46 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Goedmiddag mevrouwtje, wij zijn polizie voor die hacking. Wat is die bank pin en wachtwoord? Mag ik dan uw legitimatie zien, dan kan ik aan de hand daarvan via 112 controleren of u inderdaad diegene bent die u beweert te zijn? Dit zou je misschien doen, maar je weet zelf ook donders goed dat zo'n demente bejaarden er gewoon nogmaals in trapt. Dit hoeft geen demente bejaarde te zijn. Legitimatiepassen namaken is eenvoudig. Tien, twintig jaar terug waren er senioren die niet durfden te internetbankieren omdat de website er elke keer anders uitzag. "Zal wel iets aan de hand zijn", redeneerden ze "iets met die hackers waar je zo veel over hoort". Volslagen rationeel gedacht, en oplettend. Problemen ontstonden toen prankbellers het callcenter van banken ging bestoken met dit soort vragen met stemmetjes van oude omaatjes en opaatjes.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha