Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Volgens mij hebben we een publieke en een private technologie klaar staan, waarin praktisch alle subjecten/klanten al voor komen met de relevante gegevens. Dus door een of beide systemen hiervoor in te zetten is dit volgens mij een relatief simpel probleem om op te lossen in Nederland. Publiek: de Digid infrastructuur Privaat: de IDIN infrastructuur van de banken. Digid mag mogelijk alleen gebruikt worden voor publieke diensten. Bij IDIN moet er dan vast nog bekeken worden wie op welke manier de kosten moet dragen. Maar dan nog privacy vriendelijk... ook dat is Yivi voorheen Irma. Het kan alleen (net als alle andere hier aangedragen oplossingen) makkelijk omzeild worden. Persoon die inlogt, hoef niet de persoon te zijn die daarna de app(s) gebruikt. Dus veel poespas, en geen noemenswaardig effect. Daar zijn kinderen slim genoeg voor. Nu is het de vraag of de amntenaren die aanschuiven oo zo slim zijn. Zie het als een lakmoestest (of aggressieve IQ-test). Wie slaagt, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):