Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door A.P. Molenaar: Door Named: Inmiddels is die alweer bijna 3 uur draaiende, ik ben benieuwd wat er gebeurde... Dat hoeft voor mij niet persé maar feitelijk getuigt het volkomen stilzwijgen na de storing van minachting om na inlog kort, hoeft heus niet langdradig te zijn, niet even de excusus aan te bieden voor uitval van de financiële diensten waar je voor betaald! Het lijkt dus wel of de ING het feit dat je voor korte of langere tijd niet in staat bent te manipuleren met je geld, jouw geld; niet van de ING! maar moet slikken als een vorm van 'buisiness as usual.' De ING top exposeert zich met deze houding als een bende ordinaire financiele machtswellustelingen van de eerste orde. Een beetje bizar antwoord dit. Een bank valt echt niet expres uit en je weet toch dat als een bank even niet beschikbaar is dat ze dat niet expres doen ? Je snap ook dat ze niet iedereen persoonlijk een excuses kunnen maken.(..) Waarom zou de bank dat niet kunnen?!
Beschrijf je klacht (Optioneel):