Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-05-2025, 12:05 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Daarnaast maakt de technologie ook dynamische prijzen mogelijk, wat volgens critici voor hogere prijzen voor consumenten zal zorgen. Vroeger als je een potje jam kocht met op het stickertje of op het schap een goedkopere prijs dan in de computer van de kassa, dan kreeg je het voor die goedkopere prijs. Dat hoorde bij de eer van de winkel. De prijs op het etiket was het aanbod dat de winkel deed, en als je het artikel meenam naar de kassa, had je dat aanbod aangenomen en was er dus een overeenkomst tot stand gekomen naar Nederlands recht. Daarna kwam de tijd dat de kassamedewerkers zeiden: "Jammer, maar in ons computersysteem staat deze prijs, dus wij vinden de prijs die op het schap vermeld stond, een vergissing en dus niet relevant, dus kies maar of je de prijs in ons elektronisch systeem ervoor wilt betalen of dat wij het product terugplaatsen in het schap." Daarna kwam de tijd dat er geen kassamedewerkers meer zaten en dat de "stewards" die rondliepen bij de digitale zelfscan-automaten, helemaal ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha