Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ja , die tijd ken ik ook nog. Van die mailservers die altijd een open relay waren omdat "onze IT beheerder" het amper snapte en dus maar had zitten klooien totdat er mail heen en weer ging. Die tijd dat het ongeveer van 9-5 werkte en daarbuiten deed "IT" dan onderhoud. Die tijd dat de "backup MX" bij de ISP stond en blindelings alle mail acccepteerde die op de primaire dan gefilterd werd. Die tijd van al die individuele beheerders die hun individuele wieltje aan het uitvinden waren op het gebied van filtering en solide mailserver beheer. (en daar weinig aan deden, want ze waren druk met zichtbare werkplek problemen, dus zolang er mail liep was het wel goed genoeg). Die tijd dat de mailbox bij "het werk" een volle 50MB was, terwijl gmail al 1GB gaf. Sommige ITers snappen hun eigen vak niet : als er ergens op honderd plekken honderd keer hetzelfde probleem meer of minder goed opgelost wordt . Wat zeg je dan als automatiseerder : maak het dan één keer goed en genoeg flexibel, en draai dat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):