Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door A.P. Molenaar: Wel.... er 'snapt' (EN) iets in mij als ik als bijna oude sok, het heden gereflecteerd naar een verleden; een halve eeuw, waar in mijn directe omgeving binnen een straal van 2000 m. er maar liefst 3 bankfilialen persoonlijke service aanboden. En dat afgezet tegen het nu waarin het als business as usual wordt gezien dat na uitval van service er niet even excuses wordt aangeboden. Die mooi ouwe tijd die jij benoemd zat wel wat anders in elkaar hè; toen duurden afschrijvingen een week. Had je pas inzicht als je het overzicht van de bank ontving. Dat kon iets sneller (in sommige gevallen) als je naar dat filiaal ging en "realtime" inzicht kreeg. Maar nu; nu is alles 24/7 beschikbaar met een beschikbaarheid van 99.99%, en val jij er over dat er op een moment (laten we zeggen half uurtje) jij er even niet bij kan? Heb je, toen je er niet bij kom, gebeld met de bank om te vragen of ze inzicht in je saldo hebben? Denk je dat de bank vroeger excuses maakte als een verwerking een dag langer ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):