Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-05-2025, 18:20 door Anoniem

Door A.P. Molenaar: Wel.... er 'snapt' (EN) iets in mij als ik als bijna oude sok, het heden gereflecteerd naar een verleden; een halve eeuw, waar in mijn directe omgeving binnen een straal van 2000 m. er maar liefst 3 bankfilialen persoonlijke service aanboden. En dat afgezet tegen het nu waarin het als business as usual wordt gezien dat na uitval van service er niet even excuses wordt aangeboden. Twee waargebeurde voorbeelden van hoe geweldig die persoonlijke service soms ook kon uitpakken: Mijn ouders hadden allebei een rekening bij hetzelfde bankfiliaal. Na hun scheiding maakte mijn moeder daar regelmatig mee dat ze haar, ondanks die scheiding, geen geld wilden laten opnemen als mijn vader weer eens rood stond. De medewerkers herinnerden zich regelmatig opnieuw dat dat mijn ouders in gemeenschap van goederen getrouwd waren, wat niet meer zo was, en het kostte mijn moeder dan telkens een hoop gezeik en ergernis om haar eigen geld mee te krijgen. Van een eeneiige tweeling hadden beiden een rekening bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha