Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Door Anoniem: In dit geval met de huidige informatie in het artikel geef ik de fiscus gelijk. Ik wil een specifieke reden horen van de kapster waarom online storten niet mogelijk is en haar claim dat haar bank dit niet aanbied geloof ik niet. Er zijn genoeg banken waar je niet contant kunt storten. Ik heb ook een rekening waarbij dat niet kan omdat ze in het buitenland zitten en geen contract hebben met Geldmaat. De vraag lijkt me eerder waarom ze geen rekening kan openen bij een bank die wel toegang geeft tot de Geldmaat automaten. Misschien heeft ze een geschiedenis van (frauduleuze) faillissementen achter zich? Ik kan me niet voorstellen dat het kappersvak een probleem voor banken is. De rabo bank heeft zelfs een heel draaiboek op hun site staan: https://www.rabobank.nl/bedrijven/eigen-bedrijf-starten/ondernemingsplan-voorbeeld/kapperszaak-beginnen-wat-zijn-de-regelsCorrect de vraag zou inderdaad moeten zijn waarom de kapster geen rekening heeft aangemaakt bij een bank waar contant ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):