Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-05-2025, 14:15 door Erik van Straten

Bunq heeft daarnaast bewijs uit haar administratie gedeeld waaruit blijkt dat voorafgaand aan alle zevenentwintig betalingstransacties telkens de beveiligingscode van de klant is ingevoerd. In tegenstelling tot bijv. Triodos (bij gebruikmaking van het losse identifier-"kastje") gebruikt Bunq steeds dezelfde beveiligingscode. Met AnyDesk op een smartphone hoeft het slachtoffer die code zelf maar één keer in te voeren, waarna de criminelen die code hebben en alles verder buiten het slachoffer om kunnen doen. Alleen dit al is dus een kul-argument van Kifid. Bovendien doet de bunq-app kennelijk geen moeite om op de aanwezigheid van AnyDesk op de smartphone of tablet te checken. Tevens hoeft het slachtoffer niet willens en wetens Anydesk te hebben geïnstalleerd. In https://infosec.exchange/@ErikvanStraten/113987804370380156 laat ik, met screenshots, zien dat cybercriminelen nepwebsites optuigen waar je zogenaamd een gratis virusscanner zou kunnen downloaden - waarna die download een Anydesk app blijkt te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha