Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-05-2025, 18:29 door Anoniem

Ik krijg van mijn bank regelmatig een bericht over wat de bank wel en wat de bank niet van mij vraagt. Wat ik wel en wat ik vooral niet moet doen als ik door een “medewerker” van de bank benaderd word. Misschien dat Bunq dat ook eens moet gaan doen. Door Erik van Straten: Bunq heeft daarnaast bewijs uit haar administratie gedeeld waaruit blijkt dat voorafgaand aan alle zevenentwintig betalingstransacties telkens de beveiligingscode van de klant is ingevoerd. In tegenstelling tot bijv. Triodos (bij gebruikmaking van het losse identifier-"kastje") gebruikt Bunq steeds dezelfde beveiligingscode. Met AnyDesk op een smartphone hoeft het slachtoffer die code zelf maar één keer in te voeren, waarna de criminelen die code hebben en alles verder buiten het slachoffer om kunnen doen. Alleen dit al is dus een kul-argument van Kifid. Bovendien doet de bunq-app kennelijk geen moeite om op de aanwezigheid van AnyDesk op de smartphone of tablet te checken. Tevens hoeft het slachtoffer niet willens en wetens ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha