Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem, 06-06-2025, 17:01 uur: Door A.P. Molenaar: Door Anoniem, 18-05-2025, 12:31 uur : Dat beweer ik niet, wat ik wel beweer is dat vele stemmen voor trainingsdoeleinden in callcenters zijn opgenomen de afgelopen decennia. Misschien niet door jouw bank, maar wel door andere (zaken)banken. Telefonisch overboekingen doen, is een mogelijkheid voor sommige rekeninghouders. Wat in het heden nog niet gebruikelijk is, kan dat in de nabije toekomst wel worden. Die 'toekomst' bestond al rond 1987 :-) M.b.t. telefonische overboekingen is dat mogelijk bij de ING vanaf de periode dat zij nog Postbank waren, zo rond 1987. Eerst geheten de Girofoon, nu de Saldolijn(*). Ik houd dat nog in stand door minimaal eens per half jaar even contact te maken omdat deze service anders wordt gestopt. Ik zal de Saldolijn alleen nog bij totaal uiterste noodzaak gebruiken, want hoewel ik nooit contact heb gemaakt met de saldolijn via een draadloze connectie, (DECT of GSM) dus altijd met bedrade, vaste telefonie, heb ik er ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):